Mentes fahéjas körteleves - jéghidegen az igazi
2016. június 09. írta: apacuka78

Mentes fahéjas körteleves - jéghidegen az igazi

Sziasztok Mentesek!

Nem igazán vagyunk nagy levesfogyasztók, egy héten maximum kétszer főzök ilyesmit. Az igazat megvallva nincs túl nagy repertoárom (ezt igyekszem pótolni), de a csekély számú kínálatból a gyümölcsleves az abszolút favorit nálunk. Ezt mindketten akár több napig is képesek vagyunk enni és készülhet bármilyen gyümölcsből, legyen az fagyasztott/friss/befőtt.

Most, hogy itt a nyár, nincs is annál jobb, mint éhesen hazaesni, feltépni a hűtőajtót és bekanalazni egy adag jéghideg gyümölcslevest. Ha nem hiszitek, próbáljátok ki! :)

A héten a körtelevesre esett a választásom, mivel Zé még múlt héten jelzésértékkel egy üveg körtebefőttel a hóna alatt állított haza. Vettem a lapot és ma már falatozhatta is a kedvencét.

img_20160608_153155.jpg

1 üveg     cukormentes körtebefőtt
3 dl laktózmentes tej
4 dl víz
1 doboz   laktózmentes tejföl
1 kanál gluténmentes liszt
1 csipet
2 kanál nyírfacukor
fahéj
szegfűszeg
szerecsendió

 

1. A körtebefőttet a tejjel és a vízzel felöntöttem és feltettem főni.

2. Hozzáadtam a csipet sót, nyírfacukrot, szegfűszeget, szerecsendiót. Fahéjból jó sokat tettem, mivel mi nagy fahéjrajongók vagyunk. Ha te nem csíped annyira, akkor csak kevéssel szórd meg.

3. Hagytam, hogy összeforrjanak a hozzávalók.

4. Eközben a turmixgépbe beleöntöttem egy doboz tejfölt és egy kanál gluténmentes lisztet. A forró gyümölcslevesből adtam hozzá három merőkanálnyit, majd összeturmixoltam. Így egy csepp csomó sem maradt benne és mehetett is a levesbe.

5. Még egyszer felforraltam és már készen is volt.

6. Melegen is finom, de jéghidegre hűtve az igazi.

Jó étvágyat hozzá!

Ha tetszett a recept, oszd meg másokkal, hogy ők is ki tudják próbálni!

Üdv:

Cs.

A bejegyzés trackback címe:

https://tejcukormentesen.blog.hu/api/trackback/id/tr88795170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása