Mentes trikolor torta - a magyar fociválogatott tiszteletére
2016. június 13. írta: apacuka78

Mentes trikolor torta - a magyar fociválogatott tiszteletére

Sziasztok Mentesek!

A magyar csapat kedden 18 órakor játssza az első meccsét a foci EB-n, az osztrákok ellen. Gondoltam összedobok a srácok tiszteletére egy trikolor sütit, hátha meghozom vele nekik a szerencsét. Külön öröm, hogy ezt az édességet sem kell sütni, pillanatok alatt készen van.

(Ha lemaradtál az előzőről, itt elolvashatod:

http://tejcukormentesen.blog.hu/2016/06/12/mentes_majomkenyer_egy_igazi_klasszikus_uj_kontosben)

Én epret és kiwit használtam, de bármilyen más piros/zöld gyümölcs jó hozzá. Ha nem mentesen szeretnéd elkészíteni, akkor használj nyugodtan ht kekszet, azzal is nagyon finom. Ha élénkebb színeket akarsz, turbózd fel ételfestékkel.

 img_20160614_064457.jpg

30 dkg glutén- és cukormentes keksz ledarálva
10 dkg laktózmentes vaj
5 dkg nyírfacukor
2 dkg kakaópor
50 dkg     laktózmentes túró
10 dkg nyírfacukor
10 dkg laktózmentes tejföl
1 csomag    zselatin
kiwi
eper

 

1. A vajat picit megolvasztottam.

2. Összekevertem a keksszel, a cukorral és a kakaóporral.

3. Nem állt teljesen össze, de beletömködem egy tortaformába (22 cm-es) és betettem a hűtőbe fél órára. 

4. A túrót összekevertem a nyírfacukorral és a tejföllel.

5. Rákentem a tésztára a 3/4-ét.

6. A tortát képzeletben három egyenlő részre osztottam. A maradék túrót a középső sávba raktam, kör alakban.

7. A külső sávban elhelyeztem az eperszemeket, a belsőben az apróra vágott kiwiket.

8. A zselatint elkészítettem a papíron leírt módon. 

9. Az epres részhez összekevertem 5 dkg leturmixolt eperrel. A kiwis részhez natúran használtam fel.

10. Ráöntöttem a gyümölcsökre.

11. Hűtőben összefagyasztottam.

Jó étvágyat hozzá!

Ha tetszett a recept, oszd meg másokkal, hogy ők is ki tudják próbálni!

Üdv:

Cs.

A bejegyzés trackback címe:

https://tejcukormentesen.blog.hu/api/trackback/id/tr918807358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása