Mentes kolbászos-fűszeres tojásos nokedli fejes salátával
2016. június 07. írta: apacuka78

Mentes kolbászos-fűszeres tojásos nokedli fejes salátával

Sziasztok Mentesek!

Mára tojásos nokedli szerepelt a menü tervemben. Judit barátnőm szerint a tojásos nokedlinek nincs létjogosultsága, hiszen egy eleve tojásból készült főtt tésztát miért kell még plusz tojással összekeverni, felfoghatatlan :) Tény, hogy van valóságalapja, ennek ellenére mi szeretjük :)

Gluténmentes lisztből készítettem és hogy legyen benne egy kis csavar, megbolondítottam egy kis zöld fűszerrel és csípős kolbásszal. Ecetes fejes salátával kínáltam.

 img_20160607_151529.jpg

30 dkg gluténmentes liszt (én az Mgél-ét használom)
1 db + 5 db tojás
2 dl + 2 dl hideg víz
1 + 1 csipet só
2 evőkanál    aprított bazsalikom
10 dkg     csípős parasztkolbász
4 dkg kacsazsír/olaj
20 dkg    fejes saláta
1 evőkanál ecet
2 evőkanál nyírfacukor

 

1. A gluténmentes lisztet a tojással, egy csipet sóval és a hideg vízzel lágy masszává kevertem. 2 evőkanál aprított bazsalikomot adtam hozzá a végén.

2. Forró vízbe szaggattam, majd pár perc alatt kifőztem, végül szűrőn lecsepegtettem a nokedlit.

3. A csípős parasztkolbászt vékonyra felszeleteltem, hagytam a zsírjára sülni. Adtam hozzá egy kis kacsazsírt, de olaj is tökéletesen jó.

4. Hozzákevertem a nokedlit és a felvert 5 tojást. Addig sütöttem, amíg a tojások meg nem sültek.

5. Az ecetet a vízzel, egy csipet sóval és a nyírfacukorral addig kevertem, amíg a nyírfacukor el nem olvadt.

6. A salátát apróra tépkedtem és a keverékkel nyakon öntöttem.

Jó étvágyat hozzá!

Ha tetszett a recept, oszd meg másokkal, hogy ők is ki tudják próbálni!

Üdv:

Cs.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tejcukormentesen.blog.hu/api/trackback/id/tr938786620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása