Cukkinis lecsó - mindenki másképp csinálja
2016. június 16. írta: apacuka78

Cukkinis lecsó - mindenki másképp csinálja

Sziasztok Mentesek!

A nyár abszolút kedvence minden háztartásban a lecsó. Ez tipikusan az az étel, amit mindenhol másképp készítenek el. Erre igazából a tavalyi lecsófőző versenyen döbbentem rá, amikor nyolcan nyolcféle recepttel rukkoltunk elő a helyszínen és természetesen mindenki bőszen bizonygatta, hogy az övé lesz a nyerő :)

Az enyém nagyon egyszerű és természetesen nagyon finom. Aki gyorsan akar egy mindenki által fogyasztható, allergénmentes ebédet összedobni, próbálja ki!

img_20160616_083117.jpg

 

5 db közepes       paradicsom
4 db közepes tv paprika
1 db közepes kápia paprika
1 db kisebb cukkini
3 fej közepes lilahagyma
1 fej közepes vöröshagyma
3 szál újhagyma
kacsazsír
bors

 

1. A paradicsomokra forró vizet engedtem, hogy le tudjam szedni a héjukat.

2. Míg a parik fürdőztek, a paprikákat, a cukkinit és a hagymákat nagyjából egyforma vastagságú karikákra vágtam.

3. A paradicsomokat meghámoztam, csumájukat kivágtam és felaprítottam, levüket alaposan kinyomkodtam.

4. Egy serpenyőben kacsazsírt olvasztottam és az összes zöldséget beleraktam.

5. Sóztam, borsoztam, majd lefedtem.

6. Közepes tűzön, néha megkeverve addig pároltam, amíg minden zöldség meg nem puhult.

7. FIGYELEM! SOHA, DE SOHA NE ÖNTSETEK VIZET A LECSÓ ALÁ!!! Komolyan, nagyon kiábrándító, ha egy vizes alapban úszkálnak a boldogtalan zöldségek. Higgyétek el, engednek elég levet azok maguk alá!

8. Ha valaki nem szereti a natúr lecsót, akkor dúsíthatja rizzsel, tojással, kölessel, hajdinával.

9. Ha valaki nem szereti a cukkinit, akkor kihagyhatja, vagy helyettesítheti patisszonnal vagy padlizsánnal is.

Jó étvágyat hozzá!

Ha tetszett a recept, oszd meg másokkal, hogy ők is ki tudják próbálni!

Üdv:

Cs.

A bejegyzés trackback címe:

https://tejcukormentesen.blog.hu/api/trackback/id/tr298813758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása